FC Neunkirch – Damen U-18 / Internas

Dank üsäm supär Trainerduo Beat Stolz und Debora Gysel, äm Michi und äm ganzä Vorstand simir jetzt bi dä U18 däbi. 14 Spiel bestriitäd mir dött und mir hoffäd uf vili positivi Erfährigä und mir freuäd üs uf neui Herusfordärigä ( vo dänä gits gnuäg! =) z.B Spiel in Lugano )

Wa isch da für äs Gfühl s’1.Goal z’schüssä i dä U18?

«S’isch eifach andärscht gsi wiä bi dä A-Juniorinnä. Ich ha mich viel meh gfreut… =) s’isch ä schöns Gfühl gsi.»

Damara Graf
(Knippserin)

Hät’s bim 1.Spiel in Lugano viel verletzti gäh?

«Nei, eigäntlich nid. Ei Spilärin hät nur am Chnü än Schlag übercho.»

Debora Gysel
(Trainerin)

Wiä findsch da, das mir i dä U18 spiläd?

«Guät, speziel abär cool.»

Kevin Boateng
(C-Junior)

Bisch du z’fridä mit dä Leistig vo dä Mannschaft?

«Die Äusseren Bedingungen wie Kunstrasen, Regen usw. waren sehr schwierig und ungewohnt. Vor allem in der 1. Hälfte fanden wir und überhaupt nicht mit diesen Bedingungen zu recht. Auch die lange Reise steckte irgendwie noch in den Beinen. Mental waren wir ebenfalls nicht bereit um bei den “Grossen“ mitzuspielen. Auf der 2.Halbzeit lässt sich aufbauen. Die Mannschaft zeigte Charakter und kam über den Kampf ins Spiel. Phasenweise deutete das Team an, wozu es fähig wäre. Viel Kleinarbeit wartet noch auf uns.»

Beat Stolz
(Trainer)

Wa sind dini Ihdrück gsi vo däm 1.Meisterschaftsspiel?

«Ich bi chli ufgregt gsi, abär bim Spiel isch d’Ufregig wiedär wäg gsi. Ich ha guäti Ihdrück gha.»

Annika Bollinger
(üsi jüngscht, Stürmerin)